Què és Solpheo Suite?



Solpheo Suite és una plataforma de gestió de contingut empresarial que inclou la capacitat d’emmagatzemar, compartir, col·laborar, gestionar tota la informació, les tasques i processos de la teva empresa. Optimitza la teva manera de treballar, treballa amb qui i on vulguis de manera segura.

Una plataforma de Gestió de Contingut amb grans capacitats col·laboratives empresarials amb capacitat de sincronització i compartició d’arxius. Amb una oferta basada en plataformes Cloud, Onpremise i Híbrides.



Augmenta la usabilitat i la teva capacitat de gestió
Amb el seu avançat mòdul documental permet centralitzar la informació i facilita l’organització. Treballa amb qualsevol mena d’arxius. Portaràs tota la teva documentació en qualsevol dispositiu i podràs consultar-la des de qualsevol lloc. Un Smarter Workspace és aquell espai de treball intel·ligent que proporciona valors per a liderar l’era del canvi.


Orquestra el teu espai de treball
S’adequarà amb les necessitats de la teva manera de treballar, perquè pots compartir arxius i carpetes. Crearàs espais de treball tant per al teu treball personal com per a treballar en equip. I cosa que és més important, disposaràs de tot el contingut centralitzat perquè puguis fer cerques intel·ligents. La teva informació estructurada en una única eina.

Una Captura i Automatització intel·ligent que posa ordre en els teus fluxos documentals. Converteix les teves tasques manuals en productivitat per al teu negoci.


Automatitza els fluxos dels teus documents
Amb la captura i automatització intel·ligents millora els teus fluxos de treball documentals fàcilment. Combina les múltiples eines d’extracció i procés d’informació (OCR, codis de barres, etc.) integrant-ho amb la funcionalitat de gestió documental de Solpheo o sistemes de tercers, controlant l’execució dels teus fluxos. Aplicada a una operació eficient magnificarà la teva eficiència.

Finalment, si necessiteu més informació, podeu sol·licitar-la en el següent formulari: