Gestió documental

Solpheo suite

Què És Solpheo Suite?

Solpheo Suite és una plataforma de gestió de contingut empresarial que inclou la capacitat d’emmagatzemar, compartir, col·laborar, gestionar tota la informació, les tasques i processos de la teva empresa. Optimitza la teva manera de treballar, treballa amb qui i on vulguis de manera segura.

Augmenta la usabilitat i la teva capacitat de gestió

Amb el seu avançat mòdul documental permet centralitzar la informació i facilitar l’organització. Treballa amb qualsevol mena d’arxius, porta tota la teva documentació en qualsevol dispositiu i podràs consultar-la des de qualsevol lloc amb el Smarter Workspace, que consisteix en aquell espai de treball intel·ligent que proporciona valors per a liderar l’era del canvi.

 

Orquestra el teu espai de treball

S’adequarà amb les necessitats de la teva manera de treballar, pots compartir arxius i carpetes, pots crear espais de treball tant per al teu treball personal com per a treballar en equip. I un altra afegit que és més important, disposaràs de tot el contingut centralitzat perquè puguis fer recerques intel·ligents. La teva informació estructurada en una única eina i totalment gratüita i al teus dispositius electrònics personals.


Automatitza els fluxos dels teus documents

Amb la captura i automatització intel·ligents millora els teus fluxos de treball documentals fàcilment. Combina les múltiples eines d’extracció i procés d’informació (OCR, codis de barres, etc.) integrant-ho amb la funcionalitat de gestió documental de Solpheo o sistemes de tercers, controlant l’execució dels teus fluxos. Aplicada a una operació eficient magnificarà la teva eficiència i forma d’ordenar els teus documents o informació personal.

 
 

Descubreix com funciona Solpheo Suite amb aquest video:

Oferim el millor servei de la indústria